Listing 1 - 10 of 167 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Het woordenschatboek bevat: woorden en uitdrukkingen die specifiek zijn voor de handel en economie en het bedrijfsleven; circa 5000 trefwoorden die verdeeld zijn in een basiswoordenschat en een vervolgwoordenschat; 26 hoofdthema's en 146 subthema's; veel voorbeeldzinnen en idiomatische uitdrukkingen; verschillen tussen Brits-Engels en Amerikaans-Engels; lijst met afkortingen en een alfabetische trefwoordenlijst.
Woordenschat ; Engels. --- Engelse taal --- handel
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Dieper leren, differentiëren, Flipped Learning, Blended Learning en ga zo maar verder. Deze termen zijn inmiddels gekend en ingeburgerd in de lerarenopleidingen en het hoger onderwijs. Ook in het secundair onderwijs zijn deze termen bij de meeste leerkrachten bekend maar nog niet iedereen is hier intussen mee vertrouwd. Het aantal boeken, artikels en websites over deze onderwerpen is groot en soms zien we als (toekomstige) leerkrachten door het bos de bomen niet meer. Maar wat betekenen deze termen/methodes nu juist en vooral wat is hun belang in het onderwijs van de 21ste eeuw? En nog belangrijker: hoe significant is hun onderling verband of m.a.w. hoe kan Flipped Learning meer ruimte bieden voor differentiatie en zo leiden tot dieper leren? In deze bachelorproef geef ik op deze vragen een antwoord en geef ik concrete voorbeelden voor wat de lessen Frans betreft. Tot slot geef ik nog enkele concrete tips i.v.m. differentiatie, dieper leren en het maken van een goede Flipped Learning les. Hierbij vertrek ik vanuit mijn eigen praktijkonderzoek in het kader waarvan ik een Flipped Learning les ontwierp voor de eerstejaarsstudenten van de bachelor secundair onderwijs Frans aan de UC Leuven-Limburg (campus Hertogstraat). (Bron: auteur)
Listing 1 - 10 of 167 | << page >> |
Sort by
|